Jak obliczyć koszt dotarcia reklamy do konkretnych odbiorców?

Wstęp do usługi

Chcesz aby 100 000 osób zobaczyło lub usłyszało Twoją reklamę. Zależy Ci, żeby z tych wszystkich ludzi 5000 osób zapoznało się z tą reklamą i zrozumiało jej treść?

Wiesz, że najlepiej dla Twojej firmy będzie zamieszczenie opracowanej reklamy w:

  • dziennikach płatnych (w wydaniach lokalnych), wielkości nie mniejszej niż 4 moduły i na stronie 5-tej lub 7-mej,
  • stacjach radiowych grających przeboje lat 70-tych, spot 30-sto sekundowy.

Płatnych dzienników jest 10, w każdy z taka reklama, w zależności od dnia wydania prasy kosztuje w przedziale 2 – 4 tyś zł netto.

Rozgłośni radiowych jest 5, w każdej z nich emisja 1-go spotu w zależności od dnia i godziny emisji, to kosz w przedziale 500 – 1500 zł netto.

Czy wiesz gdzie i ile zamieścić reklam, żeby najtaniej osiągnąć założone cele?

Co zyskasz?

Informacje na temat:

  • wstępnej weryfikacji mediów (prasa i radio),
  • sposobu interpretacji weryfikacji danych przekazywanych przez tytuły prasowe i rozgłośnie radiowe na temat danych ich czytelności i słuchalności,
  • sposobu obliczenia kosztu dotarcia reklamą do porządnych konsumentów (CPT),
  • sposobu obliczenia ile osób z porządnej grupy konsumentów będzie miała możliwość w pełni zrozumieć reklamę (CPP).

Po co Ci to wiedzieć?

  • Będziesz mógł zaplanować wstępnie zakup emisji reklam we właściwym czasie i właściwych tytułach prasowych oraz rozgłośniach radiowych,
  • Umożliwisz Sobie zakup właściwie wykonanych projektów reklam.

Ile to kosztuje?

  • 350 zł netto / 1 godz.
    Praca indywidualna specjalisty z jedną osobą nad wybranym zagadnieniem.
  • 400 zł netto / 1 godz.
    Praca indywidualna specjalisty z dwoma osobami nad wybranym zagadnieniem.
  • 450 zł netto / 1 godz.
    Praca indywidualna specjalisty z trzema osobami nad wybranym zagadnieniem.

Dwie godziny pracy z naszym specjalistą spokojnie wystarczą, w zyskaniu prze Ciebie wiedzy wystarczającej na samodzielne wyciągnięcie danych z rynku i wykonanie właściwych analiz wstępnych.


 

Subskrybcje: RSS biznes to gra - my uczymy jak wygrywać